Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza deklarované strategie vybraných pivovarů z hlediska její realizace
Musilová, Iveta ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Diplomová práce kvalitativního charakteru pojednává o strategii na business úrovni. Cílem diplomové práce bylo porovnat dva pivovary z hlediska deklarované business strategie, zjištěné deklarované strategie zařadit mezi business strategie dle literární rešerše a ověřit skutečné naplnění deklarovaných strategií vybraných pivovarů. Ověřování proběhlo v oblasti cenové hladiny, způsobu a úrovně distribuce. Pro zkoumání byly vybrány dva pivovary působící na území České republiky, v Pardubickém kraji. Jednalo se o Měšťanský pivovar v Poličce, a.s. a pivovar Rychtář, a.s., Hlinsko v Čechách. Bylo cíleno na management pivovarů. Pro sběr dat byly použity kvalitativní metody a to kvalitativní dotazování s výše uvedeným výzkumným vzorkem, texty a dokumenty a terénní výzkum doplněný webovými stránkami. Následně byla získaná data analyzována, interpretována a vyhodnocena. Na základě formulovaného cíle byla zjištěna deklarovaná strategie vybraných pivovarů. Dle provedené literární rešerše byly pro zařazení strategií pivovarů zásadní Porterovy generické strategie, jakožto typ strategií používaný ve veškeré zvolené literatuře. Deklarovaná strategie pivovarů směřovala ke strategii diferenciace s cílením na široký rozsah zákazníků. Následně bylo ověřeno reálné naplnění deklarované business strategie každého z pivovarů. Bylo zjištěno, že strategie deklarovaná byla převážně ve vzájemné shodě s jejím naplněním a to v případě obou vybraných pivovarů. Při posouzení pro každý pivovar zvlášť nebyly spatřeny významné rozdíly. Přínos této práce byl určen především managementu vybraných pivovarů, který takto o svých strategiích nesmýšlel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.